Lång dag

Idag var min andra riktiga skoldag på mitt andra gymnasieår och första fullängdade dagen med lektioner mellan 8.30 och framåt 16.15. I vanliga fall ska jag sluta  16.55. Först musik i två och en halv timma, sedan lunch, matte c, klasstid, kemi och fysik. Varannan vecka slipper vi kemi och fysik. Party!
Trots att temat på ensemblen den här terminen är jazz ser jag fram emot den, ska bli kul med lite nytt! Vår musiklärare Olle verkar dessutom inte lika humörsvängig som förra året, men det är bara mina iakttagelser efter första lektionen.
Jag ska gå Foto A!  Det fick reda på idag, det ska bli hur nice som helst (: Dock fick jag inte gå Franska steg 4, det är lite synd, men jag ska prata med rektorn för natur/teknik imorgon så jag hoppas allt ordnar upp sig!

Glöm inte bort Smyckesmarknaden 29-30 september på Street, Hornstull!

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback