All day and all of the night

För all er muppar som undrar varför jag gått och dött så är det för att jag för en vecka sedan bestämde mig för att ha ett datorförbud. Detta för att gynna mitt resultat i dagens nationella prov i matte c, jag tror det lönade av sig lite i alla fall. Har pluggat matte nästan lika mycket som i rubriken. Jippi.
Men nu sitter jag här igen, med en kopp grönt te och införskaffar mig dålig hållning i min slitna skrivbordsstol. Min första pluggfria kväll på länge, men imorn blir det plugg igen, denna gång inför fysikprov numero 3 - Dynamik. Jag känner för att vara kreativ, eventuellt tar jag fram mina akvareller! Hmm


Lite nya bilder
http://whatyouwill.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback