Give Away

Idag träffade jag Lea för fika samt julklappshandling inne i stan, det var mys! Jag fick en julklapp och jag säger tack :D du ska också få nåt (: Vi fikade på Café 60 och drog sedan runt i stan, jag blev av med min Skrapanoskuld! Det var trevligt, de hade roligaste butiken där inne! Ska dit imorn med tror jag och kompletera, de skulle precis stänga (:
Och för alla er snälla människor, ni vet vilka ni är, så har jag rensat bland
Whatyouwill Design, när vill ni ses? :D Om ni inte vet vilka ni är, var extra snälla mot mig så kanske ni får nåt :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det är sköööönt med semester. Känner sig så mycket gladare och piggare med en massa soltimmar i kroppen. :D
Men du. Hur går det med dina fina smycken nu? Var länge sen jag var inne och kikade på det. Varit med på någon fler marknad och sålt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback