My world

Lördagmorgon. Jag var pigg redan vid halv tio med valde att somna om för att sedan vakna tjugo över tolv istället och det var väldigt skönt. Det är ingen hemma, men jag har inte orkat ringa och kolla vad alla gör, antagligen sistaminutenhandlar julklappar, som vanligt. Idag vet jag att min dag kommer innehålla julgodisbakning, eventuellt fika med lite kompisar samt sista julklappsinköpet, så det innebär ingen stress. Det ska bli trevligt!
Igår fick jag några till julklappar av mina kompisar Linn och Sandra, inte att förglömma julkorven jag fick av Carolin! Av Linn fick jag en mobilstrumpa, asnygg! Och av Sandra fick jag en übersöt necessär med massa oliv-hudvårdsprylar, rena lyxen, det luktar underbart också! Tack er och tack för filmkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback