17år - Grattis mig själv!

Ja, då är man 17, känner ingen skillnad. Ett år innan man blir 18, hjälp då är man gammal! Haft en jättetrevlig dag, fått god mat, god hemgjord tårta och fina presenter, bland annat presentkort på Bodyshop och 10 gångerskort på Husbybadet. Där har dem pilates, poweryoga och massa annat, ska bli jättekul :) Fick lite pengar av släkten också, de ska jag spara till min drömlampa - Icarus White Light, designad av Tord Boontje, bara 989kr... men den är hur snygg som helst!



Men nu måste jag fortsätte plugga, kul avslut på ens födelsedag!  Blää. Ser i alla fall verkligen fram emot lördag då Jarre och hennes kompis Roza ska ha fest :D 
Tack alla för alla Grattis, kort och paket (: Tack Björn för att du är så söt och gör mig så glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback