Harry Potter and the Deathly Hallows

Ah, jag måste vara segast i hela världen. Natten till idag läste jag punkt.se, Stockholm City och Metros nöjesidor från i fredags, bättre sent än aldrig. I dem läste jag om att den nya Harry Potter boken kommer ut 21juli!!! Jag som var ett riktigt litet "Hoggyfan" för några år sen borde ju kunna sånt här innan det exploderar i media. Att jag inte ens kunde titeln som avslöjades i december är skam! Menmen, nu har jag nåt att se fram emot i bokväg, det är inte ofta ^^ Men när jag läst klart Harry Potter and the Deathly Hallows kommer det bli tomt, jag har liksom växt upp med Harry Potter ända sedan tredje klass. Och de som är födda kring 1990, precis som mig, har nästan alltid haft samma ålder som karaktärerna i böckerna, vilket är coolt. Harry Potter får verkligen inte dö och den onda sidan får inte segra - drömslut jag vet, värsta klyschit med, men i alla fall! 21juli och några dagar framåt kommer jag vara okontaktbar instängd inne i mitt rum, eller på någon annan tyst plats! 
Sådetså ;D Nån som vill joina då? :D

Att göra innan jag dör:
Se en panda i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Elvira

Haha, jag joinar! Åh, jag längtar till den 21:a juli! Men vad ska boken heta då? Jag vet inte heller!

2007-02-06 @ 17:45:46
Postat av: Emelie Almlöf

Boken heter ju Harry Potter and the Deathly Hallows :D

Postat av: Micklan *

Haha vaddå "gammal" när man fyller 18? Du överdriver du ! ;)

2007-02-06 @ 21:26:53
URL: http://exotiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback