Musikal och skivmässa

Då har man haft lov två hela dagar, men sedan i fredags har jag hunnit med mycket. Just nu sitter jag hemma hos min kille Björn på Öland <3 Han har feber emellanåt och är hostig, det är lite tråkigt. I torsdags hade vi ettårsdag, mys (: Av mig fick Björn bland annat en kväll med mig då jag bjöd honom på musikalen Rent, den var väldigt bra men lite sorglig. Måste se den på film med!
I lördags så var det meningen att jag, Björn, Jocke, Linnea och Filippa skulle gå på skivmässa i Solna, det slutade med att det bara blev jag och Björn, hihi ^^
Jag hittade en Elliott Smith Lp för 130kr och tre skivor tillsammans för 170, det var en Simon and Garfunkel, en Oasis och en Blur ^^ jättenöjd (: Kolla min
bilddagbok.

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevliga skivor:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback