Rocky

Orkar inte presentera mig så långfattat, ni som inte redan känner mig kommer väl göra det om ni fortsätter läsa min blogg. 
Jag heter Emelie, Astrid är mitt mellannamn, är 16år, läser Natur/musik på S:t Eriks Gymnsium, sitter vid datorn alldeles för mycket. För det mesta gillar jag att lyssna på musik, att spela går inte lika bra. Sen så går jag på bio med familjen nästan en gång i veckan, så jag gillar film. Läser ibland, då jag hinner. Vänner är precis som böcker, träffar dem när jag hinner. Är lat, så behändigt att ha alla på msn! Har kärlek, men materiella saker gör mig också glad en kort stund, men inte på samma sätt (: 

Idag, eller igår, hur man nu vill se det, lördag var det i alla fall, så var jag med mamma, pappa och syrran och såg Rocky Balboa. Helt lagom film, inte för lång eller kort, lagom Hollywood. De senaste gångerna jag varit på bio har det nästan alltid känts som om filmen varit för lång och innehållit för många Hollywood klyschor, det blir tråkigt i längden! Relationerna i filmen var trovärdiga. Matchen i filmen var otroligt bra gjord, man reste sig nästan från biostolen och hejade på! 
Jag som inte sett de tidigare Rocky filmerna måste definitivt se dem nu efter detta biobesök!

Att göra innan jag dör:
Besöka Philadelpia Museum of Art! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie har jag inte alltid sagt åt dig o skriva en bok (; !

2007-02-04 @ 01:45:36
Postat av: Jarre

Ops d var från moi - hemlig beundrare :O

2007-02-04 @ 01:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback