Bokrea

Jag har fått gå lös på drygt fyra bokreor, detta har resulterat i 11 böcker och minus 383,70kr i plånboken, alltså ungefär 34kr styck. Tack Björn som betalade en bok och tack mamma och pappa för att ni betalade flera böcker! Jag är jättenöjd, nu har jag böcker för två år, eller nästan i alla fall. Fem av de böcker jag köpte kostade bara 14.50kr styck! Det var Pengiun Classics i jättefint skick, pocket, de brukar kosta mer än 100kr i vanliga fall. 
Tänkte lista de böcker jag köpte, bara för att det egentligen inte intresserar någon annan än mig själv, eller gör det? 

Dan Brown - Änglar och demoner
Dan Brown - I cirkelns mitt
Åsne Seierstad - Hundra och en natt
Åsne Seierstad - Bokhandlaren i Kabul
Mineko Iwasaki - Jag, en geisha
Chun Sue - Beijing doll
Sébastien Japrisot - En långvarig förlovning
Daniel Defoe - Robinson Crusoe
Conan Doyle - The hound of the Baskevilles
Charles Dickens - Oliver Twist
Walter Scott - Ivanhoe
Robert Louis Stevenson - Treasure island


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag har läst båda Dan Brown-böckerna. De är superbra, båda två! Lyxo dig som har båda kvar!

Postat av: Ebba

Änglar och Demoner är den enda bra dan brown boken enligt mig. Den är helt fantastisk ^^

2007-03-04 @ 17:57:13
Postat av: Ebba

Änglar och Demoner är den enda bra dan brown boken enligt mig. Den är helt fantastisk ^^

2007-03-04 @ 17:57:19
Postat av: Elvira

Jag tycker alla är fantastiska, förutom gåtornas palats... den är ganska tråkig...

2007-03-05 @ 19:57:05
URL: http://jagelvira.blogg.se/
Postat av: Cissi

Dan Brown - Änglar och demoner
Dan Brown - I cirkelns mitt
Änglar och demoner betydligt bättre än I cirkelns mitt. TIps är att inte läsa baksidan, den avslöjar alldeles för mycket.

Åsne Seierstad - Bokhandlaren i Kabul
Helt okej om jag minns rätt. Inte den bästa jag har läst ...

Mineko Iwasaki - Jag, en geisha
Chun Sue - Beijing doll
Sébastien Japrisot - En långvarig förlovning
Robert Louis Stevenson - Treasure island
Inte läst, men säkert värda pengarna!

Daniel Defoe - Robinson Crusoe
Sjukt rasistisk enligt mig, men det är ju inte dagens människosyn som råder i den boken.

Conan Doyle - The hound of the Baskevilles
Charles Dickens - Oliver Twist
Walter Scott - Ivanhoe
Klassiker, alltid värt något!

2007-03-08 @ 12:31:31
URL: http://reinaciel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback