Första vårdagen

Idag var det hur fint väder som helst! Solen gjorde mig jätteglad och pigg imorse när jag vaknade och jag bestämde mig för att gå ut och promenera. Istället för att gå runt här i förortsbetongen så drog jag med min syrra till stan, där åkte vi till Djurgården och gick tillbaka till centralen. Visserligen hade det hunnit bli lite muligt, men det var trevligt i alla fall, det var lite jobbigt att det blåste så mycket. I stan åt vi på Max och fikade på Cafe Sergel, tror jag det hette, jättemysigt fik. De brevid oss pratade franska och jag förstod faktiskt en del, vill också vara uber på franska. Vi köpte en present till pappa också, jag tror att han kommer bli jätteglad!

Bilder från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback