I am still counting on the stars for a clue

Ett tag sen jag skrev sist och ni som verkligen tycker om min blogg och läser den någorlunda regelbundet kan faktiskt ta och skicka en liten kommentar! På så sätt ver jag hur många som blir deppiga då ni inte hör av från mig här. Hihi.
Rätt mycket har hänt sen sist, ni som känner mig vet nog redan, så jag orkar inte skriva om det. Men jag mår fint men väntar nästan förgäves på att min förkylning ska gå över så att jag ska kunna träna. Imorgon ska jag på filmkväll hemma hos Madde och jag längtar jättemycket!

Dagens låt
Regina Spektor - Fidelity

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Regina Spektor och just Fidelity är en av mina absoluta favoritlåtar! Love love love it. och tack för den underbart söta kommentaren! Den värmde verkligen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback