Två veckor kvar

Nu börjar det närma sig, på riktigt! Jag har nästan allt fixat och klart, lite prismärkning och lite extra smycken måste göras, och inköp av kassa. Jag ser jättemycket fram emot det! Mitt mål med Street's marknad är att sälja för minst det jag la ut för kostnaden för bordet och att nå ut till fler än mina närmsta. Hoppas inte det blir några problem.
För er som undrar så kommer de flesta av mina smycken kosta mellan 75kr-175kr. Vissa smycken kommer kosta mer än 175kr. Men för att kompensera detta komma jag ha en "Fynd-tavla" med de billigaste örhängena för 35kr.  

Välkomna :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härligt med kreativitet! Mitt projektarbete i år, sista året i gymnasiet, var att göra en smyckeskollektion. Det var asroligt. Kul att du visar upp det på en blogg. Det gör ju att din design sprids innan Street.

2007-09-16 @ 14:07:42
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Karolina

Åh va spännande! Önskar jag kunde komma. Jag som bor på landet uppskattar internet ;)

2007-09-16 @ 15:32:10
URL: http://karolinakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0