Jag har ett beroende, det kallas pärlor

Slutade lite tidigare idag och passade på att åka förbi Pärlehuset på Tégnergatan, de är alltid jättetrevliga där och har bäst utbud. Idag till exempel fick jag en kommentar för klänningen jag hade på mig, jag blev glad (: Det jag köpte var två meter kedja och fyra ringstommar, varav en ska användas för att göra en ring till Björns kusin Karolina :) Det är jättekul när folk beställer smycken av en :D Beställningar uppskattas!
När jag pluggat klart för idag blir det nog pärlande inför Street.

image19

Kommentarer
Postat av: Karolina

åh! så skoj :) är väldigt nyfiken!! ;)

Postat av: Kajsa

Mmm, jag älskar pärlor. Just nu har jag en massa pyssliga ideér men alla mina pärlor är hemma i vårt andra hus. Så jag måste åka hem från skåne för att kunna pyssla.

2007-08-30 @ 14:30:59
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback