Les bonnes résolutions de la nouvelle année

Snart är år 2007 slut och jag ska försöka formulera nya löften inför nästa år. Löftena är något jag ser fram emot och är jättetaggad på att följa dem. År 2008 ska bli roligaste året hittills, dels för att jag fyller arton jag dels för att jag verkligen ska försöka göra det bästa av det. Inte för att jag år 2007 varit ett dåligt eller tråkigt år, jag var på mitt livs roligaste festival och har lärt känna massa nytt roligt folk, men jag kunde ansträngt mig mer på alla håll och kanter för att göra året lite bättre.
Jag vet att jag kommer stå fast vid mina två motton i livet nästa år också, de är "bättre att ångra något man gjort än något man inte gjort" och "bättre sent än aldrig", dessa två tycker jag kompleterar varandra väldigt bra.

Nu måste jag iväg och träffa Madde så jag hinner inte skriva så mycket mer,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback