Finally!

Äntligen är jag klar med mina två svenskatexter, verkligen i sista minut. Ligger så mycket efter i allting, det blir det mest efterlängtade lovet hittills om en vecka! Har inte bloggat på länge, det har inte hänt så mycket kul ^^ Spinnade i torsdags kväll, första gången nånsin. Det var inte överdrivet kul, men jag kände verkligen hur jag ansträngde mig! Behöver bättre kondition. Har bestämt mig för att börja med konståkningen igen efter sommaren, ska inleda med lägret de har årligen V. 33. Vill tävla då med, åka till Detektivbyrån musik, eller American Beauty :) Då ska jag verkligen vara fit for fight och smal! :D

Kommentarer
Postat av: Johanni

heej
Ben and Jerry Lip Balmet kan man köpa på denna sida; http://www.benjerry.intashop.com//index.php?cPath=37&bjsess=bd047fc2b6f459d52dabe0fe0900260a

:)

Postat av: Johanni

Men Emelie, är det du???? :D

2007-02-17 @ 11:39:55
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Elvira

Oj, shit! Ja det var verkligen i sista minuten... Mmm, jag ser sååå fram emot lovet, vi får kämpa igenom nästa vecka!

2007-02-17 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback