Emelie goes hipphopah'

I helgen fick jag massor av bra musik av Björn, för omväxlings skull annorlunda musik än det jag vanligen lyssnar på, bland annat Justin Timerlake, Gym Class Heroes och Fatboy slim. Jag har nog blivit mer öppen för olika genrer, allt från en gatumusikant med dragspel till, ja, Justin Timberlake. När jag imorse delade med mig av denna slutsats att jag kanske lite smått börjar tycka Justin Timberlakes musik och att Fatboy Slim är bra blev mina kära kompisar rädda! Emelie goes hipphoppah! Men det är lugnt, jag överlever! Ni kan alltid kolla min last.fm så det inte spårar ur för mig! ;D

Måste plugga vidare nu! ^^


Kommentarer
Postat av: Björn

Vadå spåra ur!? Hiphop är en underbar genre. Tyvärr är alla bög och fattar inte att det finns annan hiphop än 50-find-me-in-the-fucking-club-suckin-on-a-dick-Cent.

2007-03-12 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback