Natt

Nu har jag precis packat upp, kom hem från Öland och Björn tidigare ikväll. Kommer sakna dig Björn, men nu är det bara tre veckor tills vi ses igen, det är inte så länge. Tack för att du är så snäll och för alla saker, mwhihi :) Älskar dig <3

Berättar mer om alla prylar imorgon, materiell lycka måste förmedlas till omvärlden!

I alla fall, nu är det natt och jag borde sova, det ska jag också, så snart jag skrivit klart det här inlägget. Mitt rum måste omorganiseras, egentligen vill jag göra det nu, men måste sova för att inte helt vända på dygnet (inte för att jag inte redan gjort det...). Imorgon när jag vaknar ska jag göra klart ett arbete i biologin, sen ska jag träffa Lea och kanske Jarre och gå på bio. Sen på kvällen ska jag försöka städa lite i mitt rum, skriva i min "Mina böcker" bok från pocketshop om en bok jag nyss läst ut. Mer om den boken i något annat inlägg. Jag borde träna lite, men är förkyld, får mesträna lite hemma. Är världens klenaste människa, speciellt i armarna, jag lovar! Så för göra, öhh, sånna där lyft, armhävningar! Det har jag inte gjort på år, inge bra.

Inlägg som ska skrivas: Mina dagar med Björn, Materiell lycka (skivor, body shop, böcker), The Catcher in the Rye, Nya nyttiga jag...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

SVARAR: den har jag köpt på Carlings.. finns i rött oxå=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback