One more cup of coffee 'fore I go

Jag har seriös koffeinkick just nu, det är jobbigt! Jag nästintill halsade en latte efter jobbet, jag började dricka latte lite smått för två veckor sedan och är oerhört lättpåverkad märker jag! Ska försöka börja plugga inför Fysik A-provet jag har imorgon i Kinematik, men är för hispig och hajpad. Vill egentligen ut och springa av mig, men har galen förkylning! Ingenting har varit på min sida (om man nu kan säga så) den här veckan, bara i måndags då det var Arcade Fire-konsert. Helgen kommer också vara plugg. Men det är mest kompleteringar, sen ska det vara lugnt! Längtar!

Överhajpad kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Peter

*gillar Dylanreferensen*

2007-11-21 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback