People say that your dreams are the only things that save you

I brist på annat att skriva kan jag berätta att jag på måndag ska köpa biljett till Arcade Fire-konserten i november. Ser verkligen fram emot det. Det kommer bli lite nostalgiskt också, det var nämlingen i Annexet jag stod upp för första gången på en riktig konsert och jag har inte varit där sedan dess. Jag såg White Stripes. Jag behöver inte berätta hur bra det var. Jag tror ni förstår.
Men som vanligt har jag ingen att gå med. Det är ett faktum, jag har inga vänner. Eller jo, det har jag, men inte sådär, svårt att förklara.
Vill du bli min vän?

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag var också på White Stripes när dom spelade där :) Fast jag fick känslan av att det var hundra gånger större än igår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback