Detektivbyrån @ Lava

Äntligen, nu har man sett Detektivbyrån live för första gången och jag längtar bara ännu mer till Arvikafestivalen! Ska bli lika magiskt som den här spelningen. Jag och Sandra var där och satt i en egen liten soffa där vi såg scenen jättebra. Musiken var bäst, de nya låtarna var jättebra. Efteråt köpte jag en t-shirt och fick chans att uttrycka mig att det var en jättebra spelninh, och tillbaka svarade han (den som spelade xylofon och det röda lilla pianot) att han tyckte det varit jättekul (: Jag har lett nästan hela kvällen. Emelie + hästkropp + detektivbyrån + lava + kompis + t-shirt = GladHästEmelie :D
Nu känns det som nästan hela texten består av adjektiv, men jag orkar och hinner inte bry mig. Jag är trött och ska sova, godnatt!

Bilder finns
här!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hästkropp?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback