Påsklov

Loven har blivit så mycker mer efterlängtade sedan jag började i gymnasiet! Jag tror inte att jag någon gång längtat lika mycket som innan loven nu! Man tyckte man hade mycket att göra förrut, men det är nästan ingenting jämfört med nu. Förrut satsade jag på MVG i nästan allt och hann med massa kompisar och aktiviteter. Nu hinner och orkar jag satsa bara satsa VG, man får hoppas det räcker till någonting i framtiden i alla fall!
Det är mycket, och inte minst kul saker jag ska göra under lovet. Jag ska träffa massa kompisar, klippa mig, träffa Christer Fuglesang och resten av the crew som åkte upp i rymden 9:e december 2006, ha filmkväll, åka till Björn och dega hemma (: Jag ska försöka gå och se
My neighbor Totoro medan den går i Sverige också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback