Natt-tankar

Jag är otroligt dålig på att hålla den här bloggen uppdaterad med vad som händer i mitt liv, lycka som olycka, matriell som riktigt. Nu sitter jag här mitt i natten och lyssnar på Yann Tiersen's filmmusik till Amelie från Montmartre och hostar. Det är både lycka och olycka.
Jag har upptäckt en massa bra musik den här sommaren, det är bra. Det är lycka. Undrar ifall konsertupplevelser är matriella lyckor? Jag menar, biljetterna kostar ju, men själva musiken är inte särskilt matriell då man upplever den? Var arvikafestivalen en matriell lycka? Eller både och?
Jag borde sova, men jag borde också läsa lite mer i Harry Potter and the Deatlhy Hallows! Jag lovade Linn att ha läst ut den till på torsdag då vi ses, men jag tror inte jag kommer lyckas. Jag är seg.

Är det någon som vill gå på Feist med mig den 2:a oktober på Cirkus som kan lägga ut för min biljett till konsertdagen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback