Björnbesök

Nu har jag inte skrivit i bloggen på ett par dagar, det är för att Björn varit här! Just nu är han på Bright Eyes konsert, inte jag eftersom att jag bara är 17år, orättvisst! Vi har haft det trevligt (:
I torsdags kollade vi min nyinköpta film Chicago, en musikalfilm om ett kvinnofängelse och publicitetskåta förbrytare.
Sedan, i fredags efter skolan träffade jag Björn och hans kompis Patrick från Arvika inne i stan, lite senare kom också Chrisopher från Falköping. Vi tralla runt lite i stan innan de skulle på konsert på Cirkus och se Arcade Fire. Det var skojj och jag åt på Sandys. Det som var lite fånigt och nördigt var att Patrick och Björn hade exakt likadana skor, väska och påse från Fade, ångrar att jag inte tog kort :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback