En vecka

I en hel vecka var jag tillsammans med Björn, det var hur mys som helst :) Han kom upp hit 21.2 och jag stannade hemma hos honom till 28.2. Vi hann med en hel del här, vi fyllde ett år, vi var på musikal och vi var på skivmässa :) I lördags efter skivmässan tog vi buss till Öland, bussen hade inga säkerhetsbälten och lät mycket, det var lite jobbigt /: men vi överlevde.
Hemma hos Björn tog vi det otroligt lugnt, vi gick inte ut på varken söndagen eller måndagen, dels för att vi inte orkade och för att Björn var lite sjuk.  Men det gjorde inget, vi hade kul i alla fall, vi kollade på film och drack massa te och så var vi duktiga och pluggade också ^^
I tisdags åkte vi in till stan ett litet tag och jag fick chans att använda mina presentkort på
Body Shop! Verkligen efterlängtat! Hade 250kr jag fått av mina föräldrar + 200kr jag fick av Björn. Köpte Papaya Body Butter och Cocoa Body Scrub, kändes jättelyxigt, tillsammans kostade de 380kr! Och om man handlade för över 400kr skulle man få en present, så köpte en "puff" och kom upp i 403kr. Så jag fick en necessär, som jag trodde var tom. Men den visade sig innehålla en liten Passionfruit Body Butter, en vitamin E creme, White Musk eau de toilet och en läppglans, gissa om jag blev som en liten skitunge på julafton :D På onsdagen gick min buss 16.15, men vi åkte in till Kalmar redan vid 10 för Björn hade skola. Vi åt på thairestaurang som avslut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback