Frisyr

Snart måste jag klippa mig, det var senast i maj förra året jag gjorde det. Jag har en rätt klar bild över hur det ska se ut, hoppas bara att frisören jag går till ska förstå. Sedan ett par år tillbaka lider jag av frisörskräck, det var första gången jag skulle klippa lugg och frisören klippte alldeles för kort och styla mitt hår som om jag var en skitunge på 5 år! Usch!
I alla fall så ser jag ut
såhär just nu. Eller några veckor sedan.
Och jag vill ha bort rätt mycket av längden innan i sommaren, är lite trött på den frisyren jag har nu. Bara ivägen!
Vill ha en blandning mellan bilden i mitten längst upp och bilden nedan. Lite mer inramat ansikte bara. Hoppas det funkar, trots att jag inte har giraffhals.

Frisyr 1

Bild från Royston Blythe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback