"Jag skulle vilja sjukskriva mig"

Jag har sovit på tok för lite de senaste dagarna. Imorn har jag mitt första prov i Matte B och då måste jag vara utvilad och känna mig säker på det vi har. Därför gick jag efter franskan, min första lektion, i studiefrämjande och skönetssömnfrämjande syfte till reception och sa att jag skulle vilja sjukanmäla mig resten av dagen. Det hade jag bestämt redan innan jag åkte till skolan, jag missar ändå bara två lektioner. Varför jag åkte till skolan enbart för franskan var för att jag pluggat in 50 ord, och det kändes onödigt att skjuta upp det när jag ändå kunde orden.

Just nu sitter jag och äter lunch, köpte tomatsoppa på burk från Campells och en fralla. Soppan var jättegod, inte ätit deras tomatsoppa tidigare. När jag skrivit klart här och ätit klart ska jag göra klart en mattestencil och sen sova. Sen ska nog jag och min syrra ut och gå i 45minuter i det fina vädret (:
Sen mera plugga! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Lycka till! Och, bara så du vet så börjar vi 8.00 i morgon (i lilla aulan antagligen) och har prov till kl 09.30... suck...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback