Tomorrow I'll feel fine, it's yesterday that took my breath away

Idag var jag med Linnea inne i stan och kikade i skivaffärer, det blev bara två stycken. Men det var bra, annars hade det blivit dyrt. Vi hade det jättetrevligt i alla fall, det var för längesedan sist vi sågs. Det känns som det är så med alla mina vänner just nu, det ska det bli ändring på! Först var Linnea lite drugdealer sen drog vi till S:t Eriksplan och Record hunter och den andra skivbutiken som ligger på samma gata. Det blev totalt fyra skivor som jag är supernöjd med och för Linnea blev det fem filmer, jag ska tvinga mig hem till henne någon kväll ;D

White Stripes - White Blood Cells
Håkan Hellström - Det är så jag säger det
Arcade Fire - Funeral

Sufjan Stevens - Seven Swans
= 287kr



Senare tränade jag Kick-boxning med Sandra, då fick jag massa presenter från London! Jag fick två små lyckokatter från China Town (visste inte att det fanns i London!). Sen så fick jag choklad jag ska äta efter nyår, ett Candy Cotton lip balm och ett vykort. Jag blev glad :)

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: haha, den här gången har du tyvärr fel. :P skulle aldrig tipsa om något jag själv inte gillar. har inte kontakt med hårkontroll-företaget precis. :S tror du att jag har makt över hela sverige eller? hmm.. nej nej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback