Första marknaden avklarad

    

Som sagt, då var första marknaden avklarad och det gick faktiskt väldigt bra! Massa snälla kompisar kom förbi och handlade samt att jag sålde två par örhängen samt ett mobilsmycke till personer jag inte kände innan. Idag söndag gick mycket bättre än igår. Då regnade massor och nästan inga besökte marknaden. Allt blev genomvått och tråkigt. Men jag hann gå runt och få galet mycket inspiration och se modevisningen (:

Första bilden: är på mig och hur med lång blick söker efter kunder
Andra bilden: är random smycken
Tredje bilden: är mamma och dem jag delade bordet med
Fjärde bilden: är random armband jag sålde
Femte bilden: är tältgrannen, mamma och bordsgranne och mitt bord 

Kika gärna länken, snart kommer jag uppdatera den och sälja mina smycken därifrån
http://absolutastrid.blogg.se/whatyouwilldesign/

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men gosh vad roligt det låter! Hoppas att det kommer mer tillfällen att sälja ute sådär. :)
Och klart att du får länka till min blogg! Det behöver du inte ens fråga om kära du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback