Crawl trough the darkness

Jag har varit otroligt dålig på att blogga och ni har missat en massa kul saker som hänt i mitt liv! Blir lite tråkigt att återberätta en hel månads händelser, men kan nämna att jag har fått en ny favoritfilm - Control. Den handlar om Ian Curtis, fd sångaren i Joy Division, liv. Fantastiskt snygg, Anton Corbijns första film. Välrdens bästa fotograf. Men sen är det ju frågan om man kan betygsätta en verklig händelse?
Fyllde år i onsdags och blev lite rik och vuxen.
I torsdags var jag på konsert med Stocke på Debaser slussen, andra dagen som vuxen så jag kom in! Det var Von Bondies som spelade med Film on Tour som förband. Det var rock n' roll liksom, värsta öset och jag snodde sångarens plektrum. Jag är busig. Här är en bild jag tog, jag är sjukt nöjd, lite redigerad i photoshop bara.

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback