1 janvier 2008

Fantastiskt att jag orkade skriva ett inlägg imorse,  jag är nästan lite stolt. Jag begav mig hem kl. 10.30 imorse och efterlämnade mig ett hejdå-brev till alla de som var kvar och sov, jag ville inte väcka dem! Stocke var i alla fall vaken och kunde låsa efter mig. Vädret var inte särskillt uppiggande men det var skönt att få komma hem, äta frukost och sen sova till 16.00. Borde vara mer bakis än vad jag är.
Detta nyårsfirande har lätt varit det roligaste hittills! Jag är jätteglad att jag blev bjuden hem till Robin. Det kom och gick folk hela tiden, mest ansikten från gamla klassen, en rolig blandning. Jag var grovt lullig mest hela kvällen, vilket ledde till att jag gjorde konstiga saker, alltså att jag dansade och hejdlöst sjöng låtar i sing star. Jag lovade mig själv att inte dansa för de andras bästa, men nu är det försent, folk får skylla sig själva, jag hade i alla fall askul! Leken vatten i skon har aldrig varit så rolig. Och jag fick mina nyårspussar av Karin, Madde och Amanda, aldrig ringa in ett år ensam!

 
 
Fler bilder på http://whatyouwill.bilddagboken.se/

Nu ska jag lägga till Karin på msn,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback